Tonymontana: Absolut ingenting ont om Lundin nu. Men jag tycker det säger mer om Luleå som värvar honom i detta fall. De älskar verkligen inte spets och målproduktion däruppe. Brunk, brunk och åter brunk på menyn.
Tonymontana: En helt annan sak. Jag tror att Wedin kommer att kunna vinna vår poängliga nästa år när han ser ut att gå skadefri in i nästa säsong för första gången på länge. Tror stenhårt på honom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.