Tom Topp: Skillnader i förutsättningar för Skellefteå mot Timrå som talar för Skellefteå är väl att de är det totalt dominerande idrottslaget i regionen. "Bygdens lag". Riktigt så marknadsför inte Timrå sig och det finns väl inte underlag för det heller. I Timrås fall blir det lite det sämsta av två världar; inte tillräckligt mkt obygd för att bli folkets lag, bygdens lag men inte heller tillräckligt mycket resurser i publik/sponsorväg för att kunna jämföra sig med lag från andra, större orter
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer