Japp den hallen har man ju varit och åkt ett par gånger och lekt med vimmerbyspelarna, håller helt klart med att den hallen kan omöjligt få bli godkänd för allsvenskan!
Inlägg: 2695065
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lakesi: vimmerby spelade med dispens 2018 och uppfyllde kraven till 19/20.
Länkar:
https://vimmerbytidning.se/nyheter/vimmerby/artikel/hang-med-in-i-den-ombyggda-ishallen/l71q585l
https://vimmerbytidning.se/nyheter/vimmerby/artikel/hang-med-in-i-den-ombyggda-ishallen/l71q585l