1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2695120

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Stor eloge för att du grävt fram avtalet!

"
Som ett led i att nyttja Timrå IK som en plattform för arbetet med platsens attraktivitet förpliktar sig Timrå IK att behålla trycket "TIMRA" samt logotypen "from timrå with love" på sina matchtröjor. Detta gäller med vissa undantag vid speciella tillfällen eller matcher. Storlek, utseende och placering ska vara i enlighet med tävlingsregler från Svenska Ishockeyförbundet, SHL, och önskemål från Timrå IK.
"
Läser

"
Storlek, utseende och placering ska vara i enlighet med tävlingsregler från Svenska Ishockeyförbundet, SHL, och önskemål från Timrå IK.
"

Går alltså att tolka som att det är möjligt att ha TIMRÅ på axlarna och klubblogan framtill.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Inget "nytt Vita Hästen" i HA till nästa säsong? Vore kul med Hudik ;) Eller antar Vvik tar den platsen då ja... men de kanske går i KK också :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.