{469}: Ja både Nässén och Forsmark har de rätta verktygen för att presentera på topp i ligan men som skulle isåfall gå under kategorin "Överraskningar".
På forwards har vi massvis med namn men det var nån som värvade dom som glömde att bygga ett homogent lag och nu är pengarna slut :-(
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
På forwards har vi massvis med namn men det var nån som värvade dom som glömde att bygga ett homogent lag och nu är pengarna slut :-(