1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2695243

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Skulle vara intressant att läsa vad du hade att skriva om Nubben hade tackat nej till Lander & Dahlén.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Jo det är snarare en eloge till Nubben. Flertal av hemvändarna är ju en "produkt" av Nubbens arbete genom åren.

Men med facit i hand så är det lite olyckligt att inte nån av hemvändarna var en klassback, utan idel forwards.
Förutom Didde då, om man skall räkna med honom i hemvändarna. Även om jag nu inte räknar till honom som en spetsspelare riktigt. Håller nog Svensson före honom totalt sett till och med.

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Hmm, Tja vad hade jag skrivit..attans järnspikar eller något vad vet jag men hade nog blivit gladare om laget haft en jämnare nivå på lagdelrna.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer