Jåkkinen: Jo det är snarare en eloge till Nubben. Flertal av hemvändarna är ju en "produkt" av Nubbens arbete genom åren.
Men med facit i hand så är det lite olyckligt att inte nån av hemvändarna var en klassback, utan idel forwards. Förutom Didde då, om man skall räkna med honom i hemvändarna. Även om jag nu inte räknar till honom som en spetsspelare riktigt. Håller nog Svensson före honom totalt sett till och med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men med facit i hand så är det lite olyckligt att inte nån av hemvändarna var en klassback, utan idel forwards.
Förutom Didde då, om man skall räkna med honom i hemvändarna. Även om jag nu inte räknar till honom som en spetsspelare riktigt. Håller nog Svensson före honom totalt sett till och med.