Inlägg: 2697243
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
Shoon: Rindell -> Pilö känns spontant som ett nedköp. Men behöver inte vara det. Men det känns så.
Lyytinen -> Nässén känns faktist bättre. Mycket pga Lyytinens skadehistorik och att Jokinen vet vad han får.
Lyytinen -> Nässén känns faktist bättre. Mycket pga Lyytinens skadehistorik och att Jokinen vet vad han får.
+ 4
Lyytinen
Ut....
In kommer nässen och pilö
Nerköp? Eller vad säger ni shun