1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2697759

Sv: Silly Season 2024-25
Villervalla: nej . Verkligen inte och att Mats N hänger där är ju inte lite sjukt egentligen. .lite högre kriterier än så borde man h för att få hissas. 🤔

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
Karlsson74: Jag tycker såhär, om man drar till en annan klubb (man kan ju vilja testa på) och den klubben blir ens hjärta så är man inte värd att bli hyllad, de har inte gjort ett skit i föreningen. Skillnad är att Njurunda hissat Modin och Zetterberg då de är lägst på trädet.

Sv: Silly Season 2024-25
Karlsson74: Zäta kan jag köpa då han spelade Lockoutsäsongen i Timrå, annars tycker jag väl att de som gjort något för klubben eller varit trogen ska hissas. Annars har ju Timrå varit brandskattade på spelare som varit trogen, Bojjan den dag han lägger skridskorna på hyllan borde vara självklar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.