+ 2
Inlägg: 2698044
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
Per HApps: moderklubb? vad är egentligen reglerna, måste man typ ha spelat i klubben sedan man var 6-7 år eller räcker det att man gått via J20?
Bra regel tycker jag i alla fall.
Annars måste väl Octagon kontaktas och fråga om man "får" lämna in en motion om att ta bort kravet på TIK som moderklubb ;)