{10595}: Just därför bör väl rekryteringen av Ruohomaa till Modo med givna förutsättningar vad gäller redan befintliga spelare sättas på avdelningen chansvärvningar. Det är väl knappast Ruohomaas fel att laget han kommer till inte är bra nog?
+ 1