+ 2
Inlägg: 2701887
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Kvarstår alltså bara 95-96 och 96-97, så någon av dom säsongerna är det.
STs arkiv bjuder på denna goding, som jag tycker vi säger att den första bilden är från.
STs arkiv bjuder på denna goding, som jag tycker vi säger att den första bilden är från.
+ 3



"Är det bara jag som tycker den bilden är jättetydlig?"
Jag tycker bilden är suddig men förlitar mig på ditt tränade Nubben-öga. En annan faktor är denna bild. Timrå spelade alltså bara med den tall-loggan under de år du nämner. 97/98 introduceras tydligen Örnen.