JonteD: Såg bara slutet av matchen. Där sa dom att Kapanen varit osynlig 😐
Inlägg: 2701967
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Ja efter första så försvann han lite men han va med i övrigt o inte dålig 🇺🇿
+ 1