{10585}: USA har väl det bästa laget i VM sedan hur många år tillbaka som helst. Typ 4 förstacentrar i NHL bl a. Kanada är favoriter men det är mycket utifrån historik. Sverige är också på förhand bra med.
{10585}: Så är det förstås, men tradition betyder väldigt mycket och USA är ju inte i närheten av Kanada på det internationella planet. Segern i World of Cup 1996 är väl så högt man kommit. Annat är det i NHL/Stanley Cup där det är mer än 30 år sedan ett lag från Kanada vann.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.