Zäta75: Synd, känns som att vi behöver den där sista pricken över i:et. Till skillnad från förra våren så har det ju ramlat in en hel del NHL spelare i VM truppen denna vår men Burra och Raymond är ju kanske snäppet under Nylander, F Forsberg och W Carlsson. Kempe däremot tror jag blir spännande. På backsidan har vi Dahlin, EK65 och Hedman. Det är väl våra tre bästa backar i NHL så här snackar vi jackpott. Målvaktssidan är väl det näst bästa vi kan mönstra (Ullmark och Markström rankar jag högre) så överlag ser det betydligt mer intressantare ut än förra våren. Samtidigt lär det blir svårt att mäta sig på pappret med vad Kanada lär mönstra
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.