1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2702365

Sv: Apropå nånting...
Bara jag som saknar Adam Johansson och Jennifer Engströms rapportering från Timrås träningar på st.nu? Rapporteringen numera är långt ifrån bra och knappt man hinner dricka en kopp kaffe innan det är slut.. inga videoklipp heller. Sen ingen enskild journalist som är dålig eller så, utav verkar vara samma undermåliga rapportering oavsett vem de skickar dit.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Jo det där har jag sagt redan från början. Att det var ett riktigt stort tapp av Jennifer. Hon kändes skarp och levererade allt som oftast bra artiklar och uppdateringar.

Nuvarande är ju inte urdåliga, men helt klart nivåskillnad.

Skulle fått in han Alexander Nilsson som gick från Hockeynews till SR Västernorrland.
Han bor ju redan i Sundsvall och skulle varit perfekt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.