{469}: Har vi TUR kommer Jennifer tillbaka till sommaren, då hon bara är tjänstledig från Sundsvalls tidning. Så vi får väl se om expressen vill ha kvar henne. Andreas Lidén sa det till mig i vintras.
Niikeliito: J.E stryker inte medhårs. Hon vågar ställa de där direkta, ifrågasättande och ibland kritiska frågorna till vem det nu må vara hon intervjuar. Det blir ju någon form av "icke-journalistik" med reportrar som är fucking rädda för att utföra sitt arbete.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.