+ 3
Inlägg: 2702788
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: inte för att jag ser men är inte semifinalen i eurovision imorgon?😂
Det var väl ena igår
Det var väl ena igår
+ 1
Senn kann int JJ stå 9.9/10 match!!!
Nä du börj snart Semi i Eurvision å senn füssballen ifrån Bayern!!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar å tänk för fann int på procenten!!🥳🥳🥳
Imorgon gå båten tä Polen å dä bli dä träningsläger tä hösten 💪💪💪