1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2702808

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: inte för att jag ser men är inte semifinalen i eurovision imorgon?😂
Det var väl ena igår

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:
"
inte för att jag ser men är inte semifinalen i eurovision imorgon?😂
Det var väl ena igår
"

Sitter bänkad varje år, det har alltid varit tisdag, torsdag och lördag. Det vill säga sedan de införde semifinalerna någon gång på 00-talet.

Finlands bidrag är överskattat i år, tror att Ireland och Kroatien hade kunnat gått hem här om folk inte visste att bidraget kom från eurovision

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Wennerholm saknar en vass målskytt i Tre Kronor... och så har man fått in Adrian Kempe. Wennerholm är ett sånt jävla skämt som måste ha nån jäkla hållhake på sin chef

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.