+ 1
Inlägg: 2702808
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:
"
inte för att jag ser men är inte semifinalen i eurovision imorgon?😂
Det var väl ena igår
"
Sitter bänkad varje år, det har alltid varit tisdag, torsdag och lördag. Det vill säga sedan de införde semifinalerna någon gång på 00-talet.
Finlands bidrag är överskattat i år, tror att Ireland och Kroatien hade kunnat gått hem här om folk inte visste att bidraget kom från eurovision
"
inte för att jag ser men är inte semifinalen i eurovision imorgon?😂
Det var väl ena igår
"
Sitter bänkad varje år, det har alltid varit tisdag, torsdag och lördag. Det vill säga sedan de införde semifinalerna någon gång på 00-talet.
Finlands bidrag är överskattat i år, tror att Ireland och Kroatien hade kunnat gått hem här om folk inte visste att bidraget kom från eurovision
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Wennerholm saknar en vass målskytt i Tre Kronor... och så har man fått in Adrian Kempe. Wennerholm är ett sånt jävla skämt som måste ha nån jäkla hållhake på sin chef
+ 4
Det var väl ena igår