+ 2
Inlägg: 2702844
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Brukar kolla på finalen. Men inte semifinalerna 😃 Kroatiens bidrag är bra, enig ang windows95man 😂
+ 2
"
inte för att jag ser men är inte semifinalen i eurovision imorgon?😂
Det var väl ena igår
"
Sitter bänkad varje år, det har alltid varit tisdag, torsdag och lördag. Det vill säga sedan de införde semifinalerna någon gång på 00-talet.
Finlands bidrag är överskattat i år, tror att Ireland och Kroatien hade kunnat gått hem här om folk inte visste att bidraget kom från eurovision