1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2703123

Sv: Silly Season 2024-25
Noel Edfeldt blir inte kvar i Timrå.

Istället ser det ut att bli allsvenskt spel för Edfeldt.

Enligt vad Expressen erfar är han i långt gångna diskussioner med E14-grannen Östersund. Källor säger att det är mycket troligt att Edfeldt hamnar borta i Jämtland. En klubb han också var utlånad till under säsongen som gick.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
ante08: Har nog glömt bort vad Kapanen sagt angående backsidan, men ska man räkna med en ”ersättare” för Edfeldt? Eller går man på 8 backar från start för att sedan se hur backsidan står sig innan man plockar in någon fler? Har för mig att vi visade intresse för den där Bergher som blev klar för Malmö, så då antar jag att Kapanen åtminstone har tankar på att plocka in en till innan seriestart.

Kan tänka mig att man vill se hur Melander utvecklas under försäsongen innan man bestämmer sig helt, börjar han bli mer SHL-redo avvaktar man nog, men skulle han vara långt bort bör man nog få in en till gubbe. För skador kommer ju komma, förhoppningsvis inte i samma utsträckning som förra säsongen, men alltid är det någon som är borta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.