{469}: Nej, kräver det inte. Dock har han den potentialen anser jag. Svårt att vara bättre målskytt än Ty Rattie mfl som nämns, men vem vet om allt stämmer i Timrå för honom :)
Zäta75: Jo jag nämnde ju redan innan spel i VM att jag trodde Kapanen kommer landa på minst kring 30 poäng i allafall. Aktierna har ju inte minskat nu precis!
Tror det kommer bli ett uppköp från Hanzl i allafall. Kapanen har mer verktyg i lådan, både målskytt och framspelare. Gentemot Hanzl som knappt tog ett skott kändes det som..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer