1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2705802

Sv: Silly Season 2024-25
Zäta75: Jo jag nämnde ju redan innan spel i VM att jag trodde Kapanen kommer landa på minst kring 30 poäng i allafall. Aktierna har ju inte minskat nu precis!

Tror det kommer bli ett uppköp från Hanzl i allafall. Kapanen har mer verktyg i lådan, både målskytt och framspelare. Gentemot Hanzl som knappt tog ett skott kändes det som..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: plus att Kapanen är på uppgång medans Hanzl kändes lite.... ojämn och på nedgång i fjol.
Blir grymt med tre bra centrar nästa säsong.

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Jag tror som du. Kapanen blir ett uppköp mot Hanzl trots hans ringa ålder. Han tar skott till skillnad från Hanzl som nästan alltid passade i bra skottlägen. Jag ser med tillförsikt fram emot nästa säsong. Tror att många lag får se upp med Timrå i och med Jokinens och Kapanens intåg i klubben. Nu ser vi uppåt i tabellen inte nedåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer