{10015}: hörde också lite rykten från juniorleden att allt blev för komplicerat under hans ledning. Allt blev kaos i hövve på grabbarna. Strukturen uteblev.
Rönnbergs sista säsong med Frölunda och Robban Ohlsson väntas gå från Skellefteå till Frölunda. SHL känns som en trött och slentrianmässig cirkus mellanåt.
Man kanske får äta upp det i slutändan men Jokinen känns betydligt mer fräscht och spännande! Förhoppningsvis kan han komma in och röra om lite i den trötta slips SHL-grytan..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.