Jugge: Yes, risken finns. Det som känns spännande med Jokinen är att han är "ofinsk" i sin filosofi och tränarstil. Han verkar avsky allt vad det Finska styrspelet innebär.
Grönborg som mött Jokinens förra lag Jukurit med Tappara och kallat hans filosofi för framtidens hockey. Jag ser fram emot kommande säsong(er) med tillförsikt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Han verkar avsky allt vad det Finska styrspelet innebär.
Grönborg som mött Jokinens förra lag Jukurit med Tappara och kallat hans filosofi för framtidens hockey.
Jag ser fram emot kommande säsong(er) med tillförsikt.