Lulessss: Fast grejen är väl att Timrå har förmodligen den sämsta backuppsättningen i ligan och målvakterna tillhör den nedre halvan. Lägger man ihop allt så är nog knapp play-in rimlig för timrå. Medans Luleås lagdelar får en medelbedömning rakt igenom borde Luleå vara något hack över timrå
Lulessss: ja givetvis kan Luleå komma topp sex. Tror det blir mest spännande att följa hur det går för Modo, HV, Bif, Öret och Malmö. Samtidigt är det ju grundomgången så alla placeringar är möjliga framåt februari.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...