1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2710007

Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: TIK topp 6 före Luleå utifrån förra säsongen, trupperna och sillyn är ändå intressant..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lulessss: Fast grejen är väl att Timrå har förmodligen den sämsta backuppsättningen i ligan och målvakterna tillhör den nedre halvan. Lägger man ihop allt så är nog knapp play-in rimlig för timrå. Medans Luleås lagdelar får en medelbedömning rakt igenom borde Luleå vara något hack över timrå

Sv: Apropå nånting...
Lulessss: ja givetvis kan Luleå komma topp sex. Tror det blir mest spännande att följa hur det går för Modo, HV, Bif, Öret och Malmö. Samtidigt är det ju grundomgången så alla placeringar är möjliga framåt februari.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...