Lulessss: ja givetvis kan Luleå komma topp sex. Tror det blir mest spännande att följa hur det går för Modo, HV, Bif, Öret och Malmö. Samtidigt är det ju grundomgången så alla placeringar är möjliga framåt februari.
Daniel Näslund, ny marknads och försäljningschef, Jobbat i giffarna och på Bergsåkerstravet, jag trodde vi fått nog av konkursmässiga föreningar och travfolk...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...