1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2710108

Sv: Apropå nånting...
Daniel Näslund, ny marknads och försäljningschef, Jobbat i giffarna och på Bergsåkerstravet, jag trodde vi fått nog av konkursmässiga föreningar och travfolk...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Näslund var väl i GIF när det gick som bäst? Fick väl gå efter nedflyttningen och sedan på bergsåker trivdes han väl inte. Jag tror det kan bli bra det här iallafall.

Sv: Apropå nånting...
Ishockey möter innebandy. Man väljer att ta en hundring(?) i entré till matchen där barn/ungdomar är en given publik. När inte ens 4-åringar har fri entré undrar jag hur illa det är ställt med ekonomin egentligen?
Uppladdat:

500x0-screenshot20240607153015firefox.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...