+ 2
Inlägg: 2710313
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÅlliJåkkinän: ser det som en ursäkt, tror mej vara en vettig människa,men en ursäkt är vacker, men tycker du att jag är någorlunda vettig(trots att vi håller på olika lag) så är vi kompisar nu. Håller på Er när vi inte möts
+ 2
Efter att ha misslyckats kapital med att få igång något roligt käftande så ser jag att du verkar vara en vettig människa och en viss skuldkänsla har inkommit. Självklart har jag respekt inför dig som person. Nu hoppas jag att du får en bra kväll! Och jag ska skämmas lite.