Nisse1: kände direkt,fan! Nu känns det som en viktig del försvann. Vi behöver en bra center ju. Vi behöver en målgörare .. med 2 opererade oxå känns det ganska oroligt. Blev en tråkig lördag 😬
Annaaa: Jag säger som Bengt Bedrup. Än ska vi inte kasta yxan i sjön, snarare tvärtom! Det är väl bra om Värmhed och Sagranden och några andra ungtuppar får prova på hetluften från början! OJ kan ju också spela center! Nä, serien är lång och Oliver kommer att komma tillbaka, en erfarenhet rikare!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.