Missimurpen: Ah, det har du ju rätt i. Jag är väl en sån som inte är glad förrän jag får se hela årsredovisningen. Då har du rätt i att det faktiskt är lite märkligt sent i år.
bar mofftak: Precis! Därav tycker jag också det är märkligt. Vanligtvis bryr jag mig inte alls över det, men det är bara något nu när licenskravet ökar och det är rykten om tunn ekonomi så vill man verkligen veta hur vi står oss. Det gör mig faktiskt lite oroad.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.