1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2713821

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Utan att ha nått belägg för det så får jag lite vibbar av att Zetterberg bör bli lite mer ödmjuk.

Med hans storlek så kommer han få jobba lite hårdare än många andra spelare för att lyckas slå sig in i NHL.
Det är inte omöjligt att slå sig in även om man saknar lote storlek. Martin St louis och Zuccarello är 2 spelare som bevisat att man med hårt arbete kan bli framgångrik i NHL.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Han lär åtminstone ha blivit ödmjuk efter ha blivit nobbad i draften. Finns såklart en stor chans för honom att ta sig in i NHL. Jag hade nog testat sätta honom på ytterposition.

Sv: Apropå nånting...
{469}: Hört samma, ingen rök utan eld.
Lite därför de inte var kvar i Timrå också enligt rykten. Pengar och status är viktigt för vissa familjer.
Går före kvalite ska jag säga.

Sv: Apropå nånting...
{469}: DeBrincat en annan, 171 och 75 kg och snittat ca 70 poäng i NHL senaste 3 säsongerna.

Sv: Apropå nånting...
{469}: Mats Näslund, en av dom bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.