{5647}: Kanske hittade sin inre Napoleon. Zuccarello var ödmjuk från start och lärde sig att vara smart i hörnen med lång klubba och tufft spel. Gäller att ha rätt rådgivare då kanske.
Costanza: Det lilla jag har hört är ju att fokuset är me me me både från spelare och föräldrar, det kommer från föräldrar med barn i samma årskull.
Sen kanske man får ta den med en nypa salt med tanke på att det kommer ifrån andra föräldrar osv... Men i det här fallet gällande det inte att kidsen konkurrerade om samma position eller nåt så :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.