sargad: Precis så, tar dessutom sällan en utvisning heller trots sitt resoluta spel vår gode sheriff. Det han kanske lite faller på att vara vår härförare i defensiven är väl att han just visat tendenser i att slokna lite när han fått mycket speltid över längre tid.
Erixon tar alldeles för mycket klumpiga och onödiga utvisningar för att man skall känna sig trygg. Didde är alltid skadad, så tyvärr är det ingen att luta sig mot heller.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer