Tom Topp: Nu får ni ge er Vi har Per, Tim, Diddy, Pilö, Nässjö och Eronen samtliga kommer att prestera i år. Med våra målvakter och anfallsspelet kommer vi bland de 6 bästa. Så nu får ni sluta och tracka ner på laget. .
solbacken: jag försökte vara ironisk! Tycker nog att vi har en relativt stabil backuppsättning. Varken topp eller botten, och visst finns det mer att få ut från några av dom!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu får ni ge er
Vi har Per, Tim, Diddy, Pilö, Nässjö och Eronen samtliga kommer att prestera i år. Med våra målvakter och anfallsspelet kommer vi bland de 6 bästa. Så nu får ni sluta och tracka ner på laget.
.