Erol Ateceae: Folk kan väl inte var förvånade över att vi letar spelare på denna hylla? Stenman från Skellefteå var aktuell förut, samt att pengar finns ej. Då kan man väl räkna ut vad som väntas in.
{10473}: En breddspelare med tyngd och bra skridskoåkning. Är det ngn mer än jag som kan lägga ihop 1+1 med Ollis hockeyfilosofi? Bara 25år så fortfarande utvecklingsbar. Tänk Walli, Max och Anton i en Timrå-Bully kedja. Sargerna kommer att bågna.
{10473}: precis, hade vi ens fått plats med fler uttalade poängkungar med svaghet i defensiven? Hade nog rubbat hela hierakin ändå. Det var EA lr liknande för botten som vi sökte och fick.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.