Rip Kirby: Och "Errol Flynn" till Giffers. Bryr mig egenligen inte så mkt men i det utsatta läget de är i så fyndar man ny tränare från finska andra ligan. Endera är detta den mest välscoutade tränarvärningen någonsin eller så har deras sportchef helt enkelt sluta bry sig
Rip Kirby: Ha ha ha, Lars Jerry. Ja nu kan tjejerna glömma att sticka hem efter träningen för någon Netflix serie. Det kommer nog att bli både uppvärmning (springa) före träningen och nedvarvning (springa) efter träningen. För honom är hockey inte bara träna o matcha utan en livsstil. Ställer tjejerna upp på detta så kan det bli grymt bra. Men som sagt, en mycket krävande tränare och inget för gnälliga "kärringar" Är nog ett kap för damlaget :-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.