OlliJanne: Jag tror att vi får vara nöjda med play-in i år. För att nästa säsong både bredda och framförallt spetsa backsidan. Tycker det är många lag som har värvat starkt. Vi är inte ett av dom.
{8179}: Vi har dock en potential i truppen som man inte riktigt fick ut så mycket av förra säsongen. Sen har vi värvat starkare framåt än vad vi har tappat. Tvärtom på backsidan dock.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer