ÅlliJåkkinän: Fortfarande inte samma sak som Peja skrev nedan.
Underliggande statistik placerade oss ganska konsekvent kring plats 9-12, beroende på tidsram och vad man tittar på specifikt. Presterade bättre i relation till förväntningarna men sett till underliggande siffror så är det kanske en marginellt bättre placering om ens det. Bortsett Oskarshamn, så var det jämnt i botten sammantaget flera parametrar.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Underliggande statistik placerade oss ganska konsekvent kring plats 9-12, beroende på tidsram och vad man tittar på specifikt. Presterade bättre i relation till förväntningarna men sett till underliggande siffror så är det kanske en marginellt bättre placering om ens det. Bortsett Oskarshamn, så var det jämnt i botten sammantaget flera parametrar.