SebastianH: Tack!!! Exakt så. Jag har inte ens bedömt Jokinen. Jag har diskuterat utländska tränare i SHL genom tiderna helt utan att beröra Jokinen. Kan du inte förklara för de andra som inte förstått det?
Det helt bisarra är att människor tror att jag kritiserat Jokinen när jag på inte ett enda sätt gjort det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Exakt så. Jag har inte ens bedömt Jokinen. Jag har diskuterat utländska tränare i SHL genom tiderna helt utan att beröra Jokinen. Kan du inte förklara för de andra som inte förstått det?
Det helt bisarra är att människor tror att jag kritiserat Jokinen när jag på inte ett enda sätt gjort det.