+ 11
Inlägg: 2719471
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Det är inte bara småföretagare, även större företag som inte är nöjda med kontakten.
Att det ska stå och falla på att OsJo slutar är bara dumt, då är vi illa ute. Dom som är kvar på marknad borde rimligtvis veta och kunna sköta sitt jobb ändå under en övergångsperiod, kan man ju tycka. Alternativt är dom bara komplett odugliga på sälj hela bunten. Här får man välja åsikt själv.
Edit: RIP Boosse, för alltid en hjälte.
Att det ska stå och falla på att OsJo slutar är bara dumt, då är vi illa ute. Dom som är kvar på marknad borde rimligtvis veta och kunna sköta sitt jobb ändå under en övergångsperiod, kan man ju tycka. Alternativt är dom bara komplett odugliga på sälj hela bunten. Här får man välja åsikt själv.
Edit: RIP Boosse, för alltid en hjälte.
+ 7
Om inte resten fungerar kommer inte heller A-laget göra det.
Jag hoppas på att Innala kan få ordning på skutan, det lilla jag hört om honom är positivt.