1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2719471

Sv: Apropå nånting...
{469}: Det där med missnöjda småföretagare är ju inte nytt, det fanns redan under Oscars tid. Det finns mycket att göra med organisationen för att vi ska bli proffsiga. Och det är ett måste. A-laget är bara toppen på isberget i föreningen.

Om inte resten fungerar kommer inte heller A-laget göra det.

Jag hoppas på att Innala kan få ordning på skutan, det lilla jag hört om honom är positivt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Det är inte bara småföretagare, även större företag som inte är nöjda med kontakten.

Att det ska stå och falla på att OsJo slutar är bara dumt, då är vi illa ute. Dom som är kvar på marknad borde rimligtvis veta och kunna sköta sitt jobb ändå under en övergångsperiod, kan man ju tycka. Alternativt är dom bara komplett odugliga på sälj hela bunten. Här får man välja åsikt själv.

Edit: RIP Boosse, för alltid en hjälte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.