Patrick Polly: Det låter såklart inte bra med supportrar som inte får hjälp med sina säsongskort. Vi har lyft detta internt också, både när det gäller privatpersoner och företag. I just detta fallet så funderar jag vad det är för formulär dom har fyllt i? Som sagt så är det inte bra att de är problem för de som vill köpa årskort och även om jag inte har något riktigt bra svar här och nu vad som kan ha hänt i just detta fallet så vill jag ändå förmedla att vi har lyft detta hos oss.
+ 20