angeroath: Jag överreagerade lite på armarna, men det blåa runt Timrå trodde jag var en one and done, ser ju helt förjävligt ut.
Inlägg: 2721274
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2024
Synct: Smaken är som arslet. Jag anser vi är på rätt linje, gillar blå inslag, även outlinen på TIMRÅ-texten
+ 1
Sv: Försäsong 2024
Synct: ja jag är normalt för att minimera alla blå inslag men av någon konstig anledning börjar jag gilla det där stället. Jag skulle fortfarande vilja se mer vita fält dock.