{8179}: Otroligt bra nyheter! Hade det på känn efter de nyheter som kommit men vågade inte hoppas för mycket. Om det inte blir något bakslag bör han kunna spela några försäsongsmatcher och vara med i premiären. Viktigt!
Hartmann kanske t.om han kan vara med i premiären fast det såg omöjligt ut för ett tag sedan. Men räknar trots allt med att han missar några matcher.
{8179}: Både han och Hartmann verkar då vara tillbaka före dom första prognoserna vi fick. Mycket bra. Vi kommer behöva en Emil i matchform i premiären, med tanke på att Kapanen är borta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.