+ 14
Inlägg: 2721912
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Svartvik: Jag har haft samma tanke ovanför står men på norra läktaren skulla man ha typ en pub med en typ blandning mellan står med barbord och lounge.
+ 1

Hoppas det är OK att jag laddar upp denna skiss här, annars får du säga till så tar jag ner den omgående.