OlliJanne: Jag hoppas få se lite bättre spel ikväll en mot Brynäs. Vill se mer av kedjan Kapanen, Dahlen Hållander. Att de börjar hitta varandra bättre och bättre. Sedan tror jag kanske inte att Hållander är optimal att spela där utan borde spela med Wedin och Lander som i slutet av förra året. Men om de hittar kemi i Kapanen Dahlen Hållander kedjan blir den ju livsfarlig. Jokinen verkar vilja köra på den och tror på den iaf, men han kan ändra sig om han ser att det inte fungerar så bra som han har tänkt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.