1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2722434

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Gillar också detta uttalandet av Jokinen.

"– Bergendal och Rönnelöw har varit fram och tillbaka, men de hade en stark vecka med J20 förra veckan och förtjänar att få chansen på träning nu. Jag önskar att det skulle finnas fler spelare från J20 som skulle förtjäna det så vi kan ha dem i träning här, men det finns ingen fribiljett, säger Jokinen."

Precis den vägen vi måste gå om vi skall locka talanger, speciellt när vi inte har några facliliteter etc att locka med.
Vi måste bli ett hett alternativ till unga talanger som vill få chansen att slå sig in i A Laget, OM man förtjänar det vill säga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Där (mitt älsklingsord) KRAVställan, är nyckelordet. Är attityden "Jamen vaddå, jag träffade ju iallafal mål!?" Nej, då kommer du heller aldrig bli en målskytt värd namnet.

Sv: Apropå nånting...
Någon som vet om det går o köpa biljetter på plats eller måste man förboka?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.