Gällande kallelsen så har den gått ut enligt stadgarna, aldrig påstått något annat. Det jag önskar när det kommer till kallelse är att ha möteshandlingar (motioner, verksamhetsberättelsen, valberednings förslag till ny styrelse ink nomineringsargument etc)
Vi bryter inte mot några stadgar men gör också minsta möjliga från klubbens håll för att hålla oss enligt stadgar men ändå aldrig uppmana till reellt engagemang. Och till sist: ett årsmöte är ingen klagomur det är där vi medlemmar kan få vår röst hörda och där vi lägger fram planen för hur styrelsen vi röstar fram ska arbeta enligt våra intressen, för klubbens bästa. Vill man sitta på läktaren och heja på allt Timrå gör så får man självklart göra det men kom fan inte och antyd att det på något sätt skulle vara ett bättre eller finare ”supporterskap”.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gällande kallelsen så har den gått ut enligt stadgarna, aldrig påstått något annat.
Det jag önskar när det kommer till kallelse är att ha möteshandlingar (motioner, verksamhetsberättelsen, valberednings förslag till ny styrelse ink nomineringsargument etc)
Vi bryter inte mot några stadgar men gör också minsta möjliga från klubbens håll för att hålla oss enligt stadgar men ändå aldrig uppmana till reellt engagemang.
Och till sist: ett årsmöte är ingen klagomur det är där vi medlemmar kan få vår röst hörda och där vi lägger fram planen för hur styrelsen vi röstar fram ska arbeta enligt våra intressen, för klubbens bästa. Vill man sitta på läktaren och heja på allt Timrå gör så får man självklart göra det men kom fan inte och antyd att det på något sätt skulle vara ett bättre eller finare ”supporterskap”.