Hälge: Dom jobbar med något som heter Sportsadmin men verkar inte riktigt fått fason på grejerna. Vet inte hur deras rutiner ser ut men förutsätter att dom har fungerande medlemsregister om inte annat får du visa upp inbetalningen. Det löser sig säkert :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vet inte hur deras rutiner ser ut men förutsätter att dom har fungerande medlemsregister om inte annat får du visa upp inbetalningen. Det löser sig säkert :)