1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2723609

Sv: Timrå IK:s organisation
angeroath:
Vafalls, har du inte clearat dina motioner med Niklas Dernebo, vilken tror du att du är? Det känns som att Klubben varit uppe i Övik och hämtat hem banjon.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s organisation
Per HApps: Vad pratar du för strunt? Du är inte ens rolig längre. Sluta fulhänvisa till mitt namn och pådyvla mig åsikter jag inte har.

Sv: Timrå IK:s organisation
Per HApps: Nu hänger jag inte med dessvärre

Sv: Timrå IK:s organisation
Per HApps: Nehej du. Vi har djävligt bra ordning och redan sedan några år tillbaka. Stadig vinst varje år, avsättningar för renovering av arenan, ingen som har någonting negativt att säga om inbjudningar eller stämman i sig.

Gnäll på Brynäs eller Leksand där det är tjafs ständigt, men inte längre på oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.